CRM для збереження історії клієнтів

Dilef
Відправлено 1 день, 4 години тому в розділ ОСББ, переглянуто 12 раз(-ів)

Постійно зіштовхуємось з тим, що менеджери не пам’ятають, що обговорювали з клієнтом кілька днів тому. Хтось листувався в месенджері, хтось дзвонив, хтось писав на пошту – і вся інфа розкидана по різних місцях. Через це часто виглядаємо несерйозно в очах клієнтів. Потрібна CRM, де буде збережена вся історія контактів – по кожному клієнту, з усіх каналів. Є щось таке на ринку, що реально працює?

Кількість коментарів: 1
  • Endo
    1 день, 3 години тому

    Дуже знайома проблема. У нас постійно хтось губив листування, не міг згадати, про що йшла мова з клієнтом. Потім підключили Kommo CRM https://kommo.com.ua/ і це просто інший рівень. Система автоматично фіксує всі контакти – дзвінки, листи, повідомлення з месенджерів, заявки з сайту – все попадає в єдину базу. Тепер кожен менеджер бачить повну картину: коли останній контакт, що обговорювали, які були пропозиції. Це не тільки спрощує роботу, а й підвищує довіру з боку клієнтів – бо вони бачать, що ми в темі. Ну і всередині команди стало набагато простіше працювати.

Додати коментар
Форум
Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишити коментар!

Розділи
ОСББ

тут обговорюємо питання щодо створення та роботи ОСББ